Книга за похвали и оплаквания

АРТИКУЛ: 1423899000030
12,00 лв.
АРТИКУЛ: 1423899000030 Категория:

Описание

Книгата за похвали и оплаквания е документ, който се използва за събиране на обратна връзка от клиенти, служители или други заинтересовани страни. Тя се използва за различни цели, като например:

Усъвършенстване на продуктите и услугите
Подобряване на обслужването на клиенти
Разрешаване на спорове
Книгата за похвали и оплаквания трябва да съдържа следната информация за всяка обратна връзка:

Име на автора на обратната връзка
Дата и час на изпращането на обратната връзка
Вид на обратната връзка (похвала или оплакване)
Съдържание на обратната връзка
Книгата за похвали и оплаквания трябва да се съхранява на безопасно място и да бъде достъпна за проверка от служителите, които отговарят за качеството или обслужването на клиенти.

Отзиви

Все още няма отзиви.

Бъдете първият написал отзив за “Книга за похвали и оплаквания”

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

за похвали и оплаквания
Книга за похвали и оплаквания 12,00 лв.
За да ви предоставим персонализирано пазаруване, нашият сайт използва бисквитки.